قوانین و مقررات نیوهانی

سفارش شما بعد از ثبت و پایان مراحل خرید ظرف ۳ تا ۵ روز کاری، از طریق پست دولتی و یا تیباکس ارسال خواهد شد. سفارشاتی که بعضا نیاز به آماده سازی و ارسال از طریق اتوبوس دارند با هماهنگی قبلی به اطلاع شما خریداران عزیز خواهد رسید.

شرایط مرجوع کردن محصولات

نیو هانی در راستای تحقق شعار فروش عسل واقعا طبیعی اردبیل، و اطمینان کامل به مشتریان خود، علاوه بر آزمایش عسل در آزمایشگاه های معتبر، شرایط سختگیرانه ای در تهیه عسل های طبیعی خود از زنبورداران وضع کرده است و در صورتی که به هر دلیل از محصول خریداری شده رضایت کافی نداشته باشید، نیوهانی با شرط مصرف نکردن بیش از یک دهم از وزن محصول، امکان مرجوعی کالای مورد نظر را فراهم کرده است و خریداران می توانند درخواست ارجاع را با شماره 09197881083 مطرح نمایند.

چگونه محصولات خریداری شده را مرجوع کنیم؟

در صورت اطمینان از مصرف نکردن یک دهم وزن عسل خریداری شده، ابتدا با واحد پشتیبانی نیوهانی تماس گرفته و تصمیم خود را برای ارجاع اعلام کنید.

درب عسل را محکم ببندید و آن را داخل کیسه فریزر گذاشته و دور تا دور آن را با نوار چسب پوشانده و تحویل نزدیکترین مرکز پست دهید. توجه داشته باشید بعضی از مراکز پستی به خاطر ممنوعیت ارسال مایعات از ارسال آن خودداری کنند ولی وجود نایلون و مطمئن شدن از ماده عسل داخل آن، اقدام به ارسال خواهند کرد.

همچنین به یاد داشته باشید که آدرس گیرنده و فرستنده را با دقت روی بسته درج کنید و از مسئول مربوطه بخواهید تا بسته را به صورت سفارشی ارسال کند و از گزینه های اضافی ارسال استفاده نکند تا هزینه ارسال کاهش پیدا کند.

هزینه ارجاع کاملا به عهده نیوهانی است

بعد از ارسال، رسید پستی و شماره کارت مورد نظر را به واتساپ 09197881083 ارسال کرده تا نیوهانی هزینه عسل باقی مانده و پستی را عودت دهد.